animal print

Wednesday, January 23, 2013


Zimno i pada i nie mam weny na zdjęcia. Ale za to znalazłam zdjęcia na dysku, z Paryża jeszcze!
Z Paryża przywieźliśmy całą masę zdjęć i wspomnień, a ja dodatkowo po 2 kg ekstra w walizce i w biodrach ;) Za pierwsze odpowiedzialne były małe zakupy, za drugie zaś ciasto francuskie, wino, sery oraz ichnia bagietka.
W ramach "pamiątek z" przywiozłam parasol, który pokazywałam tutaj: (kilk) oraz szpilki (a jakże by inaczej) w panterkowy (leopard?) print, ozdobione uroczą kokardką z tył. Pierwszy raz spotkałam się z tak miękkimi butami na obcasie - są naprawdę wygodne.
Poniżej zdjęcia z hotelowego baru, w tych właśnie szpilkach. Zestaw dość odważny, ale nada się chyba na jedną z karnawałowych imprez.












Bluzka (blouse): SH
Spodenki (shorts): H&M
Pasek (belt): Orsay
Rajstopy (tights): Atmosphere
Buty (heels): Jessica Simpson

A jakby komuś było mało to poniżej jeszcze więcej pantery! ;) And below more photos of panter printed stuff - for all of you who like this.
(przypadkowe zdjęcia z google - random photos from google)

26 comments:

  1. Wow !!!!! Amazing look dear !!! Animalier style is perfect on you :-) Come to see my today POST is really with bow !!! hahahahah kiss
    EIDESIGN GLAMOUR

    ReplyDelete
  2. wygladasz zniewalajaco a wisienka na torcie sa szpileczki :)

    ReplyDelete
  3. I really like how you added spice in look with this leopard print!
    And I invite you to a new giveaway in my blog!

    giveaway Msdressy – Win a $80 gift card

    ReplyDelete
  4. Bardzo kusząco dzięki rajstopom i panterce - podoba mi się! ;)

    Zapraszam na nową notkę, którą dopiero co dodałam.
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba ;*

    ReplyDelete
  5. zawsze chciałam pojechac do Paryża :(

    ReplyDelete
  6. jak nie przepadam za panterkowym printem (bo często wygląda tandetnie) tak ta stylizacja mnie urzekła, a szpilki cudne;)

    ReplyDelete
  7. ja osobiście od panterek stronię... nie wiem, nie lubię, ale przejrzałam Twojego bloga i reszta jest bardzo gooooooooooooood ;) radzę przeczytać to: http://www.matarnia.parkhandlowy.pl/news-and-events/stylistka_01

    ReplyDelete
  8. no no no.....można zawiesić na Tobie oko:)))

    ReplyDelete
  9. ajj, panterka ZAWSZE w modzie:) genialne rajstopy!

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. no szczególnie jak na strój do pracy w biurze...

      Delete
    2. A kto i gdzie twierdzi, że to strój do biura? Napisałam przecież, że (cytat) zestaw dość odważny, ale nada się chyba na jedną z karnawałowych imprez...
      Polecam czasami coś przeczytać :)

      Delete
  11. uwielbiam panterke w dodatkich:)Ty również prezentujesz się w niej doskonale:*

    ReplyDelete
  12. No brak mi słów... Wow!:) A Francję uwielbiam nad życie, spędziłam troszeczkę na południu, zwiedziłam kawał Francji, choć do Paryża jeszcze nie dojechałam. Czekam aż mąż mnie zabierze:)

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz bosko! A panterkę kocham ;)

    ReplyDelete
  14. ciaom

    interesting blog ! I like your style ..... new follower...follow back ? I wait you

    ave

    ReplyDelete
  15. czy ty w tak wulgarnym stroju chodzisz do pracy?!?!?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do pracy chodzę ubrana raczej elegancko - kiedyś zrobię taki post.
      Co do tego stroju, tak jak pisałam, jest to propozycja odważna, na imprezę.

      Delete
  16. lovely look :)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. oo, panterka i rajstopki - niegrzeczna dziewczynka:)

    ReplyDelete
  18. świetny zestaw - uwielbiam! i uwielbiam Paryż :)

    Obserwuję

    ReplyDelete
  19. te rajstopy są cudowne! pięknie wyglądasz bardzo zmysłowo i kobieco !

    ReplyDelete
  20. There's nothing like leopard pattern <3 ...! Love it so much, as you can see on my blog :-) ... Especially like your shoes and tights! Kisses from Vienna, Katja

    www.collectedbykatja.com

    ReplyDelete