FLOURISH

Thursday, October 15, 2015

Dzisiejsze zdjęcia zrobiliśmy jakiś czas temu i zupełnie o nich zapomniałam. Co prawda nie pasują do obecnej aury, ale mam nadzieję, że kolory, kwiaty oraz widok niebieskiego słonecznego nieba poprawi Wam jesienny nastrój.

Ten zestaw nosiłam latem wielokrotnie - ołówkowa sukienka za kolano i krótki szeroki top to ciekawe, kobiece połączenie na każdą okazję. Często, zamiast skórzanej kurtki, wybierałam do niego długi zielony kardigan. A na stopach obowiązkowo szpili. Obowiązkowo, ponieważ wybór płaskich butów, przy tej długości spódnicy, byłby masakrą dla nóg. W dzisiejszym poście postawiłam na pomarańczowe szpilki i osobiście uważam, że to najlepszy możliwy wybór. Wąskie noski wydłużają nogi, a intensywna barwa dodają pozytywnej energii.

Bluzka i spódnica (top and skirt): Zara
Kurtka (jacket): Bebe
Szpilki i torebka (heels and bag): Zara

6 comments:

  1. You look stunning! Love the outfit!

    ReplyDelete
  2. Spódnica jest cudowna, a stylizacja letnia, lekka, kwiatowa. Szpilki cudne <3 ja mam skórzaną spódnicę w tej samej długości i koniecznie muszę ją wkrótce pokazać na blogu. pzdr

    ReplyDelete
  3. Zapraszamy serdecznie do wzięcia udziału w konkursie na stylizacje portalu PasujeMi.pl. Konkurs trwa do niedzieli :) http://urodaizdrowie.pl/wykreuj-swoj-look-z-pasujemi-i-wygraj-300-zl-na-zakupy

    ReplyDelete
  4. Piękna spódnica, szkoda, że jestem do nich za niska

    ReplyDelete