TWO TONED PLEATED SKIRT

Monday, September 8, 2014

Minionego lata (chyba można już tak powiedzieć) plisowane spódnice były moją największą miłością. Zdążyłam pokazać Wam kolorową midi z second handu: klik oraz cieniowaną ombre maxi w kolorze brzoskwiniowym z Primarku: klik, a to nie koniec kolekcji. Plisowanych spódnic mam jeszcze kilka. Większość została kupiona w lumpexie - tam można znaleźć prawdziwe perły za grosze - jednak te najlepsze są z River Island, czyli ze sklepu, którego co do zasady nie lubię. W RI kupiłam długą cielistą maxi, którą pokazywałam w zeszłym roku: klik oraz najpiękniejszą z mojej plisowanwej kolekcji, a mianowicie tę z dzisiejszego posta. Moim zdaniem jest ona po prostu genialna. Z pewnością założę ją jeszcze jesienią, ponieważ równie dobrze (a może nawet lepiej) komponuje się z czarnym luźnym swetrem. Wiem, bo testowałam :)

Plisowana spódnica (pleated midi skirt): River Island
Bluzka (top): second hand
Asymetryczne szpilki (asymmetric heels): Zara
Kolczyki (earrings): Red Rubin

20 comments:

  1. Świetne zdjęcie z lekkim uśmiechem czwarte od dołu.
    Pięknie wyglądasz właśnie przez ten uśmiech :-)
    Nie tylko oczywiście ;-)))
    Jak zwkle wszystko idealnie dopasowane do siebie...extra...

    ReplyDelete
  2. faktycznie spódnica przepiękna
    całość idealnie skomponowana

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ciekawa sukienka! Pięknie <3

    ReplyDelete
  4. amazing photography! you must have a really good sense of balance, jumping around in those high heels...but it creates dynamic images and the location is also well selected for these shots...Now, about the outfit...it's absolutely gorgeous and stylish...really phenomenal styling.

    The monochrome skirts looks amazing on you and I can only complement you for the choice of top and heels to accompany it with:)

    marvelous photos honey, I really enjoyed seeing them.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. You look really amazing.

    http://www.fashiondenis.com

    ReplyDelete
  6. Wszystko mi się bardzo podoba!
    Kolory i fason są cudowne!

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie ujęcie - tak high fashion!

    ReplyDelete
  8. Cudowne kadry, jak zawsze zachwycam się niezmiernie !!!
    Wyglądasz zjawiskowo !!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  9. Beautiful pieces! I'm loving your fierce skirt and fabulous top. Such a marvelous outfit and you look amazing!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz po prostu pięknie! Tak żałuję, że nie kupiłam tej spódnicy :(( jest doskonała

    ReplyDelete
  11. Great style and amazing Pictures :-* DK
    www.dk-worldoffashion.blogspot.co.at

    ReplyDelete
  12. Czerwień to Twój kolor, a spódnica jest niesamowita!

    ReplyDelete
  13. Pięknie się prezentujesz. W czerwieni Ci do twarzy. Pozdrawiam.

    ReplyDelete