tropical heat

Thursday, May 9, 2013

Wróciłam z majówki. Udało się zmieścić w bagażowym limicie, ale przyznam szczerze, że z trudem. Przywiozłam sporo nowych skarbów, a ostatnie kupowałam jeszcze w bezcłowej na lotnisku ;)
Dziś zdjęcia z "zapasów dyskowych". Najbliższe posty będą z Londynu, gdzie pogoda była piękna jak nigdy, ale jednak nie warszawska. To co zastałam dziś w Warszawie przechodzi najśmielsze oczekiwania - lato w pełni! :) Kolory w stylizacji przywodzą (mi) na myśl żar tropików, więc to idealny czas dla nich.
Przede mną jeszcze dwa dni wolne od pracy plus weekend - zapowiada się leżakowanie z komputerem i nadrabianie blogowych zaległości (u mnie i u Was).


Blouse: Carry
Pants: H&M
Bag: Pull&bear
Heels: Reserved
Bracelets: Zara and New Yorker

30 comments:

  1. świetny zestaw! Zazdroszczę spodni ;)

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się. Świetnie zestawiłaś neony torby i butów z azteckimi wzorami.
    Spodnie śliczne, dla mnie mogły by być takie lecz odrobinę luźniejsze. Uwielbiam te wzory.

    ReplyDelete
  3. Widzę, że u Ciebie tak jak i u mnie rządzi kolor :)
    Bardzo fajnie to wszystko połączyłaś - wygląda ciekawie!

    ReplyDelete
  4. Omg Love this outfit !!!! Shoes are amazing, and you are beautiful !
    New POST
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fan page

    ReplyDelete
  5. Buty!!!! <3
    I want them so badly!
    Tylko gdzie ja bym w nich poszła. Raczej nie do pracy w laboratorium :P
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Wow! Really great look and adore your heels :)

    ReplyDelete
  7. I love how loud and bright this outfit is! Great styling job. You matched the pieces so well together and it creates such a fabulous look! Those printed pants are to die for and so are you heels! Wonderful :) Happy Friday
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetnie dobrane kolory , bardzo na czasie !

    wpadnij do mnie w wolnej chili :)

    ReplyDelete
  9. Cudny letni zestaw! Spodnie są wprost genialne :D

    loonaos.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. nie wiem czy przekonam się kiedyś aby założyć taką ilość neonów, ale Ty wyglądasz w nich super : )

    ReplyDelete
  11. no i właśnie to lubię, a nie wszędzie czerń i biel

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam neony! Cudowny zestaw, świetne spodnie! Wszystko idealnie do siebie pasuje ;))

    http://magduizm.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Perfect outfit and so nice pants. Perfect pattern. Have a nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    ReplyDelete
  14. neony świetnie ożywiają stylizacje ;d

    ReplyDelete
  15. Śliczny zestaw - świetne połączenie kolorów. Ja chcę taką torebkę.

    ReplyDelete
  16. Dear Mon Cherries, I like your outfit and all colours in them so much! And yes, it reminds me on summer, too. Unfortunately the rain came back to Bavaria after a few sunny and bright days ...

    Enjoy further relaxing in your garden!

    xx from Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  17. A ja nie lubię neonów , wogóle , i nigdy ;) nic neonowego na sobie nie miałam . I co zakakujące jedynie na Tobie wyglądają doskonale , nawet w takiej ilości ;)
    Podoba mi sie i "blask " i aztecki wzór spodni .... Ot swietnie wygladasz !

    ReplyDelete
  18. Wyglądasz pięknie! Spodnie <3

    ReplyDelete
  19. Love your pants and heels
    You look stunning!
    Your blog is very inspiring
    I'm following you now
    Hope you can follow back!

    Lots of love,

    April
    www.freakdelafashion.com
    facebook

    ReplyDelete
  20. SUPER STYLIZACJA, TAKA SOCZYŚCIE KOLOROWA ;))) REWELACJA :))

    BARDZO ŁADNE ZDJĘCIA :))) POZDRAWIAMY :))))

    ReplyDelete